شناسهٔ خبر: 104159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی انجام شد؛

تقدیر از بانوان شاغل در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام به مناسبت روز زن

روز زن.jpg به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) در مراسمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام،امام جماعت و معاونین اداره کل از بانوان شاغل اداره تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری ایلام؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با تبریک مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.

نورالله دلخواه با اشاره به کمالات و فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: بانوان و دختران باید در تمام مراحل زندگی، ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: فعالیت های بانوان هم پای مردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و لازم است فعالیتهای اجتماعی بانوان به عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام عنوان کرد:بانوان شاغل علاوه برانجام امور منزل و پرورش و تربیت فرزندان، مسئولیت های اداری را هم عهده دارهستید این امر بیانگر توان بالای شما بانوان است و این قابلیت قابل تقدیر است.

در پایان از بانوان شاغل این اداره کل با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام