شناسهٔ خبر: 104171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد:

تهرانی‌ها در خرید ملک و زمین دقت کنند

محبت خواه مدیرکل ر اه و شهرسازی استان تهران گفت: در دو ماهه پایانی سال تعداد معاملات ملک و زمین در استان تهران افزایش می یابد، این در حالی است که بسیاری از این زمینها نیز غیر قابل فروش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)؛ خلیل محبت خواه با تاکید بر اینکه زمین خواران و سودجویان در دو ماهه پایانی سال از موقعیت شهروندان سوء استفاده می کنند از شهروندان استان تهران خواست قبل از اقدام به خرید هر ملکی استعلامات لازم را از اداره ثبت و اسناد و سایر ارگانهای ذی مدخل کسب کنند تا دچار گرفتاری های بعدی نشوند.

محبت خواه گفت: در ماههای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، عده ای افراد سودجو از روحیه طبیعت گردی مردم سوء استفاده کرده و زمینهای دولتی را به صورت غیر قانونی تفکیک کرده و به افراد می فروشند، لذا ضروری است همشهریان با بررسی اسناد مالکیت نسبت به خرید اقدام کرده و تنها با داشتن مبایعه نامه به خرید زمین اکتفا نکنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان افزود توصیه ما به خریداران این است، تمام معاملات را حتما در دفتر اسناد رسمی و با سند رسمی انجام دهند تا هم منافع خودشان را به خطر نیندازن و هم دولت را به عنوان طرف درگیر این دعاوی دچار صرف وقت و هزینه نکنند، همچنین هرگونه مشاهده تصرفات را با شماره تماس شبانه روزی یگان حفاظت (۱۶۵۶) سریعا مطرح کنند.