شناسهٔ خبر: 104336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح ۲ طرح عمرانی راه و شهرسازی قزوین در دهه فجر

 آسفالت کردن مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح ۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۹۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار داشت: بهسازی و تعریض جاده آوج - رزن به طول هزار و ۳۰۰ متر از محل میدان خروجی آوج به سمت رزن یکی از پروژه های افتتاحیه در دهه مبارک فجر امسال است که با ۱۵۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال از محل پروژه های ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مدت زمان اجرای این طرح ۱۹ ماه بود که با برای بهره برداری از آن ۷۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۱۵۰ فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم در سطح منطقه ایجاد شد.

هاشمی با اشاره به دومین پروژه مورد بهره برداری، خاطرنشان کرد: افتتاح مسجد جواد الائمه (ع) واقع در ناحیه شهری مهرگان به عنوان پروژه فرهنگی - اجتماعی و از محل طرح های سازمان ملی زمین و مسکن است که عملیات احداث این بنا ۱۷ ماه به طول کشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده که در بهره برداری از آن ۳۰ فرصت شغلی مستقیم و ۵۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در منطقه ایجاد گردید.

وی اضافه کرد: در سال جاری به رغم تمامی مضایق و تنگناهای مالی، تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود را برای تکمیل و بهره برداری از پروژه ها به کار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم برای خدمت به مردم به نحو مطلوب اقدام کرده و گام های بلندی را برداشته باشیم.