شناسهٔ خبر: 104346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

جابجایی نزدیک به ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان غربی

حمل کالا آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از جابجایی نزدیک به ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی، در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حمل افزون به ده میلیون و ۷۰۸ هزار تن کالا در ده ماهه گذشته از سال جاری گفت : این مقدار در مدت زمان مشابه سال گذشته نزدیک به ده میلیون و هفتصد هزار تن کالا بود که در مقایسه حکایت از رشد یک درصدی در سال جاری را دارد.

وی افزود: در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل شده کالا در استان نیز نزدیک به ۷۳۸ هزار سفر بوده است.

شکری ادامه داد: تا پایان دی ماه امسال همچنین افزون بر دو میلیون ۹۴۶ هزار تن سیمان نیز بوسیله نزدیک به ۱۶۳ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابجا شد.

وی گفت: تعداد ناوگان باری فعال استان نیز تا پایان دی ماه سال جاری ۳۲ هزار و ۲۷ دستگاه با عمر متوسط ۱۵.۷۶ سال است و در این مدت نزدیک به ۲۷ هزار و ۲۱۱ راننده در بخش حمل و نقل باری مشغول به کار بودند.

شکری ادامه داد: تا دی ماه سال جاری برای ۱۹۵ دستگاه ناوگان باری در استان کارت هوشمند صادر شده و برای ۴۱ نفر نیز در بخش حمل و نقل باری استان به عنوان راننده فرصت اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام