شناسهٔ خبر: 104350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

تردد در تمامی راه های مازندران عادی و روان است

مازندران- برف روبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از باز بودن تمامی محورهای استان و ترافیک روان درمحورهای مواصلاتی در پی بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران اسماعیل فولادی  اظهار کرد : در پی بارندگی های اخیر، با آماده باش تمامی گشت های راهداری، هیچ محوری در استان مسدود نیست.

وی افزود:  در راستای آمادگی برای پیشگیری و جلوگیری از بسته شدن محورهای استان در اثر بارش برف، ریزش کوه و وقوع سیلاب، از ظرفیت۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۳۵۰ نیروی راهدار در طرح زمستانه بهره‌خواهیم گرفت.

معاون  راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: امسال ۳۳ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان در طرح زمستانه فعال و در محورها مستقرند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه نسبت به رفع انسداد مسیرها اقدام کنند.

فولادی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

وی به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌های استان تاکید و عنوان کرد: به هم وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

معاون  راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راهها ، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/