شناسهٔ خبر: 104387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی استان کردستان خبرداد:

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار کردستانی در طرحهای تولید مسکن

عرفان مرادی به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان بیش از ۱۰۰هزار کردستانی در طرحهای تولید مسکن شامل طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان )؛ عرفان مرادی اظهار کرد : مجموع ثبت نامی های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در استان کردستان تا دهم بهمن ماه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر بوده که از این تعداد حدود ۲۲۸۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن و بیش از ۷۸ هزار نفر نیز تاکنون با مراجعه به سامانه ثمن در طرح جهش تولید ثبت نام کرده اند.

مرادی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن گفت:  در شهر سقز برای ۱۱۷۹ نفر زمین تامین و تحویل سازنده شده و عملیات اجرایی از جمله آماده سازی شروع شده است.

وی افزود : در شهر دیواندره عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد، در دهگلان ۳۵ واحد، کامیاران ۹۲۰ واحد ، قروه ۷۲ واحد و در شهر بیجار نیز ۸۰ واحد عملیات اجرایی شان اغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد: در راستای نهضت ملی مسکن نیز تا ۱۰ بهمن ماه بالغ بر ۷۸ هزار نفر ثبت نام کرده که بیشترین ثبت نامی با ۲۳ هزار نفر متعلق به شهر سنندج است و سقز نیز با ۱۸ هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد .

وی بااشاره به ثبت نام هشت هزار نفر در دیواندره، پنج هزار نفر در کامیاران و ۳۸۰۰ نفر در مریوان گفت : ثبت نام متقاضیان تا ۲۰ بهمن ادامه دارد که پس از آن پالایش متقاضیان آغاز خواهد شد و با مشخص شدن افراد متقاضی موثر یا واجد شرایط اقدام لازم برای تامین زمین انجام می‌شود.