شناسهٔ خبر: 104489 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

سهم حداقلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک سال آینده از بازار ژئوتکنیک ۳۵ درصد خواهد بود

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: سهم شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از بازار ژئوتکنیک را در سال آینده افزایش خواهیم داد و به بیش از ۳۵ درصد خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در جلسه وب کنفرانسی با مدیران مناطق و استانی کشور که با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چند اولویت جدی را از امروز تا انتهای سال، شامل پرداخت حقوق پرسنل، وصول مطالبات، نوسازی تجهیزات شرکت، انجام تکالیف قانونی و حقوقی، پیگیری برای ورود به بازارهای جدید در سراسر کشور را دنبال می‌کند.

کیانپور گفت: بخشی از فعالیت‌های قابل واگذاری شرکت باید شناسایی و برون‌سپاری شود و فعالیت‌های تصدی‌گری را نیز واگذار کنیم و به دنبال راهکارهای تعاملی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و نیز خلاقانه برای حضور در پروژه های عمرانی کشور که توجیه و ارزش اقتصادی دارند، باشیم .

وی ادامه داد: امسال سهم شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از بازار ژئوتکنیک در حدود ۲۳ درصد بود که این سهم را در سال آینده افزایش خواهیم داد و به بیش از ۳۵ درصد خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آیین‌نامه و بخش‌نامه ای تهیه شود که از ظرفیت‌های اقتصادی شرکت به نحو احسن استفاده شود و تجهیزاتی که مستهلک شده و امکان واگذاری وجود دارد واگذار شود.

کیانپور با اشاره به اینکه مسئولیت اقدامات انجام شده در هر استانی با مدیران آن استان است گفت: تاکید می کنم که حساسیت ویژه‌ای به قوانین و مسائل حقوقی شرکت داشته باشید و تلاش مضاعفی صورت بگیرد که مشکلات حقوقی برای شرکت به وجود نیاید.

کیانپور در بخش دیگری از سخنان خود به مدیران استانی گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم تلاش شود با برگزاری جلسه با مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های اجرایی ، مطالبات معوقه شرکت پیگیری و وصول شود ،‌ به این دلیل که اولویت ما پرداخت حقوق پرسنل در موعد مقرر و تجهیز شرکت است.

وی با تاکید به مدیران آزمایشگاه‌های سراسر کشور تصریح کرد: توقع از مدیران استانی این است که نوآوری را در سبد توزیع خدمات خود قرار دهند و با هماهنگی و برگزاری جلسات با مسئولین استانی و دستگاه‌های اجرایی به دنبال ورود به بازارهای جدید باشند.

کیانپور ادامه داد: در حال حاضر برخی استانها در دریافت مطالبات مانند سیستان و بلوچستان تلاش خوبی را به کار بسته‌اند و از دیگر استان‌ها هم همین انتظار است که نسبت به برنامه‌ریزی انجام شده و دریافت مطالبات شرکت اقدام کنند.

در ادامه این جلسه خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز گزارشی از عملکرد استان‌ها درخصوص میزان درآمد و وصول مطالبات ۹ ماه نخست سال و همچنین محسن اسماعیلی طاهری معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خصوص عملکرد استان‌ها در زمینه انجام حفاری و مطالعات ژئوتکنیک و همچنین مبحث نیروی انسانی و جانشین پروی صحبت کردند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پایان نیز اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و استانی شامل اصفهان، تهران، قم، کرمانشاه، همدان، هرمزگان، بوشهر، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، قزوین، مازندران، کردستان و کرمان نیز هر کدام نسبت به ارائه برنامه‌های خود در خصوص موضوع حفاری و خدمات ژئوتکنیک و وصول مطالبات شرکت پرداختند و پیشنهادات و نقطه نظرات خود در محورهای تعمیرو نگهداری تجهیزات و برنامه‌های آینده استان ارائه کردند.