شناسهٔ خبر: 104511 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه‌ای بزرگ و الهی بود

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پیام خود به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه‌ای بزرگ و الهی دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد. در متن پیام  آمده است: مقام معظم رهبری « دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه‌ای است که خورشید اسلام در او درخشید» انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ پرفرازونشیب ایران زمین ومعجزه ای  بزرگ و الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول الله (ص) به پیروزی رسید و چشم آزادگان و آزادی خواهان جهان را به خود خیره ساخت.انقلابی که ندای توحید، عدالت و ظلم ستیزی را در گوش جهانیان نجوا نمود و به حق «انفجار نور» و تفسیر آیه شریفه «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً» بود.

امروز در آستانه سالگرد این پیروزی الهی و در زمانی که دولت مردمی به لطف مردم غیور بر مسند خدمت قرار گرفته بیش از همیشه برای رسیدن به اهداف نیازمند بازخوانی و عمل به اصول اساسی انقلابی اسلامی که همواره در بیان حضرت امام خمینی(ره) و نایب برحق ایشان امام خامنه ای (مدظله) متبلور می باشد هستیم چرا که هر زمان از این اصول عدول نمودیم کشور متضرروهرجا که با افتخار ارزش های انقلاب را روی دست گرفته و به آن عمل کردیم پیشرفت و موفقیت های عظیم کشور چشم جهانیان را به خود خیره نمود.

وی همچنین تاکید کرد: اینجانب فرارسیدن ایام الله دهه فجر ‌و سالروز ورود حضرت امام (ره) را به مردم غیور ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی خصوصا همکاران زحمتکش وزارت و راه و شهرسازی توفیق خدمت صادقانه و حفظ روحیه انقلابی گری که لازمه رسیدن به اهداف مترقی انقلاب اسلامی است را خواستارم.