شناسهٔ خبر: 104526 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی به مناسبت دهه فجر

نوید جهشی ماندگار در رشد زیر ساخت های راه وشهرسازی

امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت به مناسبت دهه فجر با تأکید بر استفاده از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی متخصصان عرصه سازندگی با پشتوانه مردم غیور و سربلند، از جهشی ماندگار در رشد زیر ساخت های راه وشهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر با گرامی داشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه از برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های راه وشهرسازی خبر داد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

دهه فجر ، دهه سراسر  افتخار  در تاریخ  پرحماسه و قله اوج ملت بصیر و دین باور ایران اسلامی است که با خیزشی عظیم و نمایشی از ایثار و خودگذشتگی هویت یافت . 

پیروزی انقلاب اسلامی بی تردید یک عطیه الهی  و به حق انفجار نور بود که به خواست و اراده الهی و رهبری  داهیانه امام راحل عظیم الشان و حضور آحاد مردم به یکباره  تمامی معادلات جهان مادی را برهم زد .

این انقلاب قیامی خداگونه که جز با عنایت پروردگار و رهبری خمینی کبیر ،   پیروزی آن ممکن نبود .تردیدی نیست  که اصل آن مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی و تداوم بخش مسیر خونبار کربلائیان است . آنچه  بسیار  حائز  اهمیت  بوده   ایجاد دگرگونی   در  راهبرد قدرت های بزرگ   که منجر به  از هم  پاشیدن نظام دو قطبی حاکم بر جهان و آوار شدن  تفکرات الحادی لیبرال دموکراسی غرب و سوسیالیم شرق با جلوه ای از مردم سالاری  دینی گردید .

امروز انقلاب اسلامی در آستانه  چهل و سومین سال از عمر پر برکت خود ، توانسته   تاثیرگذار  و تعیین کننده تر از همیشه در عرصه تحولات منطقه ای و  فرامنطقه ای   باشد و با  اقتدار تهدیدها  و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و اذنابش را  بی اثر و طریق پر امید شکوفایی را طی کند  و در گام دوم انقلاب فصل تازه ای را در زندگی جمهوری اسلامی آغاز و  آن را به آرمان مقدس اش که همانا ایجاد تمدن  نوین اسلامی  و آمادگی برای طلوع   خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فدا )   ،پیوند دهد. 

ضمن تجدید میثاق  مجدد با  رهبری فرزانه انقلاب، فرا رسیدن دهه  مبارک  فجر   را تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و رجا واثق دارم که در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب با حضور دولت حامی محرومین  با  عزمی جزم و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات غنی و توانمندی متخصصان  عرصه سازندگی با پشتوانه مردم غیور و سربلند ، جهشی  ماندگار در رشد زیر ساخت های مرتبط  با تامین مسکن برای محرومان و مجردان و سایر اقشار  جامعه و همتی جدی در راستای  بالندگی   صنعت  حمل و نقل ایمن در تراز بین المللی همچون خورشید در بلندای شکوه و اقتدار بدرخشد