شناسهٔ خبر: 104539 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن

قدرت الله صفوی فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام شد

معارفه فرمانده جدید حفاظت از اراضی ملی ایلام.JPG مراسم تکریم سرهنگ فریدون یاسمی و معارفه سرهنگ قدرت الله صفوی با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام) ، طي مراسمي با حضور سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، عبدالوهاب بخشنده دادستان استان ایلام، سرهنگ کریم نصرالهی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان، فرماندهان یگانهای حفاظت ادارات ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، معاونين ، روساي اداره کل راه و شهرسازی استان، سرهنگ قدرت الله صفوی به سمت فرمانده يگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام معرفي و از خدمات سرهنگ فریدن یاسمی فرمانده قبلي يگان مذكور تقدير و تشكر به عمل آمد.

عبدالوهاب بخشنده دادستان استان ایلام در این مراسم ضمن قابل قبول و ارزنده دانستن پی گیریها و تلاشها در جهت پیشگیری و رفع تصرف اراضی در اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به شناختی که از مدیران و مسئولان این اداره کل داریم انتظار داریم بیش از پیش همکاری در زمینه مبارزه با پدیده زمین خواری بین دستگاههای مرتبط، دستگاه قضا و نیروی انتظامی بیشتر شود.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت زمین در محدوده شهرها خاطر نشان کرد این موضوع جایگاه و اهمیت یگان حفاظت از اراضی ملی راه و شهرسازی مشخص می کند که می بایست این یگان همواره تقویت و حمایت شودو البته با شناختی که از بهادری مدیرکل راه و شهرسازی داریم مطمئنا در این راستا عمل خواهند کرد.

دادستان استان افزود: سرهنگ یاسمی فرمانده سابق یگان حفاظت اراضی استان فردی متعهد و وظیفه شناس و پرتلاش بوده و اقدامات موثری در زمان ایشان به انجام رسید که انتظار می رود سرهنگ قدرت الله صفوی نیز با هماهنگی و همکاری با دستگاه قضا و سایر دستگاهها خدمات ارزنده ای در خصوص حفاظت از اراضی به انجام برسانند.

عبدالوهاب بخشنده دادستان استان به حرفه ای بودن زمین خواران و ترفندهای آنان اشاره کرد وخطاب به مردم استان گفت: به هیاهو و مظلوم نمایی این اشخاص از طریق فضای مجازی توجه نکرده چرا که برای مراجع قضایی و یگانهای حفاظت قانون ملاک عمل می باشد.

در اين مراسم سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با تقدير و تشكر از فعاليت هاي يگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام و اقدامات موثر مدیرکل با تجربه وپرتلاش راه و شهرسازی استان ایلام بر تعامل خوب ، سازنده و بي نظير بين نيروهای انتظامي و یگان حفاظت اشاره كرد و اظهار اميدواري کرد كه برآيند اين تعامل حفاظت موثر و مفيد از اراضی بیت المال و ریشه کنی کامل زمین خواران در استان ایلام باشد.

وی فعاليت ها و اقدامات انجام شده توسط يگان حفاظت اراضی استان ایلام را بسيارمطلوب و مثبت ارزيابي و اظهار اميدواري کرد: با هماهنگي و آمادگي کامل همه نيروهای یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان در هر جایی که تعرض به اراضی بیت المال صورت گیرد برخورد محکمی با زمین خواران خواهد شود.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای فرمانده سابق یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل ابراز امیدواری کرد فرمانده جدید نیز خدمات ارزنده ای در زمینه حفاظت از اراضی ملی ارائه نماید.

وی هدف راه و شهرسازی استان را ضمن پیشگیری از پدیده شوم زمین خواری، آزاد سازی اراضی  تصرف شده عنوان کرد ودر این راستا از همکاری دستگاه قضا، شخص دادستان استان و فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی استان تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های سرهنگ یاسمی فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر بعمل آمده و حکم انتصاب سرهنگ قدرت الله صفوی  به عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان ایلام به امضای سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اهدا شد.