شناسهٔ خبر: 104563 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

اعلان نظریه کمیسیون تشخیص راه و شهرسازی استان تهران در خصوص ۱۷۰ پلاک ثبتی

پرویزی مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اعلان لیست ۱۷۰ پلاک در روزنامه کثیرالاانتشار جمهوری اسلامی در راستای اجرای رای کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مصطفی پرویزی مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت:  دستورالعمل اجرایی تشخیص عمران و تعیین نوعیت زمین (بایر، دایر و موات) بر عهده کمیسیونی در راه و شهرسازی موصوف به کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری  است.

وی در ادامه گفت: در اجرای دستورالعمل اجرایی کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران تعداد ۱۷۰ پلاک ثبتی موات اعلام شده که با توجه به عدم دسترسی به مالکین باستناد مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مراتب در دو نوبت و به فاصله ۱۰ روزدر روزنامه جمهوری اسلامی به اطلاع مالکین و صاحبان حقوق قانونی پلاک ها رسیده است.

پرویزی مقدم درپایان گفت: در صورت اعتراض احتمالی به نظریه صادره، مالکان یا وکلای قانونی مالکان می توانند مراتب اعتراض خود را حداکثر ظرف مهلت ۳ ماه از تاریخ انتشار آخرین آگهی (نوبت دوم چاپ) به مراجع صالحه قضایی اعلام کرده و البته در صورت عدم اعتراض در فرجه زمانی یاد شده نظریه صادره قطعی است.