شناسهٔ خبر: 104567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف ۷ هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان طرقبه شاندیز

مشهد.jpeg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف ۷ هزار و ۲۴۳ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان طرقبه شاندیز خبرداد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ مجید علی نیا با اعلام این خبر گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در اراضی طرقبه شاندیز، پلاک ۱۱۷ اصلی مشاهده شد زمینی به مساحت ۷ هزار و ۲۴۳ مترمربع و ارزش ریالی مبلغ ۱۰۸ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال که با آرای صادره از مراجع قضایی و هماهنگی جهت اجرای حکم مبنی بر خلع ید و قلع و قمع، رفع تصرف از این اراضی ملی صورت پذیرفت.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.