شناسهٔ خبر: 104574 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری :

صنعت هوانوردی پابرجا، راسخ و محکم در مسیر خود ادامه می دهد

فرودگاه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بهره برداری از آشیانه فلایت چک در فرودگاه مهرآباد گفت: متخصصان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، امروز ‌پیچیده ترین مسائل در حوزه هوانوردی را حل می کنند و این صنعت با ایمنی کامل فعالیت خود را ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی از بدو شروع و پیدایش، آماج سهمگین ترین تحریم ها و تهدیدها قرار گرفت و امروز بعد از ۴۳ سال، این حکومت در تراز انقلاب اسلامی با معماری رهبر کبیر انقلاب و راهبری و راهبردی که مقام معظم رهبری در پیش گرفتند، بالنده تر از همیشه و سربلند تر از همیشه و پس از گذر از همه طوفان های سهمگین بر قله منطقه ایستاده است و امیدواریم به برکت خون شهدا و تلاش ها و مجاهدت های همه بزرگواران این پرچم و انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

وی گفت: انقلاب اسلامی پس از پیدایش، مورد تحریم های ظالمانه و یکجانبه قرار گرفت و با وجود شعارهایی که سازمان های جهانی در حوزه ایمنی سر می دهند، به ویژه در بخش حوزه هوانوردی غیر نظامی ما را دچار ظالمانه ترین تحریم ها کردند.

محمدی بخش گفت: امروز شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی این صنعت به دست جوانان غیور، پرتلاش و غیرتمند نظام اسلامی هستیم و افتتاح پروژه های «های تک» در صنعت هوانوردی و سرپا نگه داشتن این صنعت در شرایط سخت تحریم نشان از پایمردی و دانش بنیان بودن جوانان دارد.

وی با بیان خداقوت به مجموعه شرکت فرودگاهها گفت: علی رغم همه تحریم ها، متخصصان شرکت فرودگاهها امروز ‌پیچیده ترین مسائل در حوزه هوانوردی را حل می کنند و این صنعت با ایمنی کامل فعالیت را ادامه می دهد.

محمدی بخش اظهار امیدواری کرد: این مجاهدت ها و تلاش ها منشا اثر باشد و آن شعارهایی که انقلاب اسلامی بر آن پایه استوار شده است به دست نسل های بعدی انقلاب محقق شود و ما را به قله های ترقی و ارتقا برساند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز جمهوری اسلامی در حوزه های دانش نوین در صدر منطقه و جهان قرار داد و این اعتراف دشمنان ما است که با وجود تحریم ها، صنایع ما پابرجاست.

وی ادامه داد: امروز صنعت هوانوردی پابرجا، راسخ و محکم در مسیر خود ادامه می دهد و در سال رفع موانع تولید نگاه دولت بر همین اساس بوده و پیش می رود.

به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمدی بخش گفت: امروز سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاهها، سازمان هواشناسی و شهر فرودگاهی امام(ره) دست به دست هم هستیم تا موانع تولید را برطرف کنیم و بتوانیم از شرکت های دانش بنیان و پیشرو در صنعت هوانوردی استفاده کرده و کشور را به مرز آمادگی در این حوزه ها برسانیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران گفت: آشیانه فلایت چک پس از تلاش های شبانه روزی به ثمر نشست و امروز در این حوزه بی نیاز هستیم و امیدوارم در همه حوزه ها به استغنای کامل برسیم و مطمئنا آینده یی روشن و چشمگیر در انتظار نظام و انقلاب اسلامی  است و در طلیعه قرن جدید امیدواریم بتوانیم به حداکثر ظرفیت خود در این حوزه دست یابیم.