شناسهٔ خبر: 104599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه ره‌آورد راهداری لرستان در دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۷ پروژه ره‌آورد راهداری لرستان در دهه فجر.jpg همزمان با دهه فجر ۱۷ پروژه با اعتبار ۳۲۸ میلیارد ریال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، عباس شرفی با تبریک دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۱۷ پروژه با اعتبار ۳۲۸ میلیارد ریال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: از مجموع این پروژه‌ها تعداد ۱۴ پروژه احداث پل، روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و روشنایی طولی و نقطه ای با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری و سه پروژه مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی با اعتبار دولتی ۱۸ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ۴۱۰میلیارد ریالی بخش خصوصی به حوزه فنی اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به احداث پل‌های دلبرسادات، برآفتاب غزال و حبیب‌وند، سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان‌های ازنا و خرم‌آباد، احداث روشنایی کمربندی خرم‌آباد به طول ۴.۵ کیلومتر، احداث دو برج نوری و ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد.