شناسهٔ خبر: 104607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیــل خبر داد:

ثبت بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

مازندران-تردد رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل گفت: ۵ میلیون و ۷۴۶ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور مشکین شهر پارس آباد با بیان اینکه این میزان تخلف توسط۵۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در ۱۰ ماه گذشته ثبت شده افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای  قره آغاج بران در محور اردبیل پارس آباد، مشکین شهر کنگرلو ، گرمی بیله سوار ، پارس آباد جعفرآباد و پارس آباد اصلاندوز به ثبت رسیده است.

 وی میانگین سرعت متوسط محورهای استان را ۷۲ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و از ثبت یک میلیون و ۲۳۰ تردد سبقت غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیــل محورهای آستارا اردبیل محدوده گردنه حیران،اردبیل آبی بیگلو و خلخال سرچم را دارای بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز در مدت یاده شده هستند.

نسیمی با بیان اینکه ۶ درصد کل تردد استان اردبیل مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز است افزود: درحال حاضـر ۱۷۰ سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

انتهای پیام/