شناسهٔ خبر: 104608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

۱۵ روستای آذربایجان غربی زیرپوشش طرح ایمن سازی ادوات کشاوری و وانت بارها

ایمن سازی آذربایجان غربی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زیرپوشش قرار گرفتن ۱۵ روستای استان زیرپوشش طرح ایمن سازی ادوات کشاوری و وانت بارها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، امین هوشیار از اجرای طرح ویژه ایمن سازی و آشکارسازی خبر داد و گفت: طرح ایمن سازی ادوات کشاوری و وانت بارها در ۱۵ روستای استان اجرا و در قالب آن برای ۳۰۰ نفر آموزش های لازم درخصوص چگونگی تردد ایمن و رعایت نکات ایمنی حین ترددهای جاده ای ارائه و نسبت به نصب شبرنگ به ۳۰۰ دستگاه از ادوات کشاورزی روستایی اقدام شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی ایمنی وانت بارها در ۷ روستا و برای ۴۱۰ نفر از راکبین این وسیله نقیه یادآورد شد:  امسال طرح ایمن سازی عابرین پیاده در راستای فرهنگ سازی و آموزش ایمنی از طریق توزیع اقلام آموزشی بویژه در مدارس حاشیه راهها به مرحله اجرا درآمد.

وی از اجرای طرح آشکار سازی ناوگان حمل و نقل عمومی بار در پایانه های بار و سیمان خبر داد و اضافه کرد: در  این ارتباط نیز طرح آشکارسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایانه سیمان ارومیه در قالب ۳ دوره و در هر دوره به تعداد ۵۸ دستگاه ناوگان اجرا و در پایانه بار نیز در ۴ دوره و هر دوره ۷۲ ناوگان استمرار یافت.

وی در ادامه افزود: طرح ایمن سازی راکبین موتورسیکلت نیز در ۲۸ محور و ۹ روستای آذربایجان غربی اجرا و در قالب آن ۴۳۰ کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت اهدا شد .