شناسهٔ خبر: 104611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور فرماندارنکا:

از رئیس و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نکا تقدیر شد

مازندران- نکا فرماندار شهرستان نکا با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان از رئیس و کارکنان این مجموعه به منظور اقدامات بهنگام و تلاش خالصانه در امر بازگشایی و اجرای عملیات راهداری زمستانی در سطح محورهای کوهستانی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران، عبدالجواد توحیدی در این دیدار ضمن اهداء لوح تقدیر به مهندس مصطفی قدمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان و قدردانی از تلاشگران عرصه راهداری بیان داشت: راه یک سرمایه ملی است و حفظ و حراست از آن نیازمند حضور و فعالیت نیروهای دلسوز و کاردانی می‌باشد که خوشبختانه در راهداری این شهرستان از آن بهره‌مند هستیم.

توحیدی مقدم افزود: حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و مرور در جاده ها دارد، انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه خود برای خدمات رسانی بهتر در جاده ها تلاش داشته باشند.

وی در ادامه از تلاش و زحمات پرسنل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان که در طول سال متحمل می‌شوند، قدردانی نمود و بیان کرد: انتظار و توقع ما از مجموعه راهداری این است که همچون گذشته با تجربه و تلاش خود برای خدمات رسانی بهتر تلاش نمایند.

گفتنی است شهرستان نکا دارای ۵۷۳ کیلومتر راه ارتباطی است.