شناسهٔ خبر: 104629 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک در حوالی فرودگاه کاشمر

حسن رضایی فر مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: یک فروند هواپیمای فوق سبک در حین انجام آزمایشات پروازی در حوالی فرودگاه کاشمر دچار سانحه شده و متاسفانه یک خلبان و یک سرنشین فنی هواپیما جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن رضایی‌فر مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: عصر امروز در حدود ساعت ۱۳:۱۰ به وقت محلی یک فروند هواپیمای فوق سبک در حین انجام آزمایشات پروازی در حوالی فرودگاه کاشمر دچار سانحه شده و متاسفانه یک خلبان و یک سرنشین فنی هواپیما جان خود را از دست دادند. 

رضایی‌فر افزود: پرواز بصورت آزمایشی انجام میشده تا مقدمات انتقال هواپیما از فرودگاه کاشمر به سمت فرودگاه اراک انجام پذیرد. 

وی بیان کرد: تیم بررسی سانحه سازمان به محل وقوع سانحه اعزام شده و هماهنگی های لازم با مراجع ذیصلاح محلی صورت پذیرفته است. 

به گزارش سازمان هواپیمایی کشور، مدیرکل دفتر برسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اظهار همدردی با خانواده های داغدار از این سانحه گفت: گزارش های بعدی متعاقباً در تارنمای سازمان هواپیمایی کشور اعلام خواهد شد.