شناسهٔ خبر: 10470 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری از پایگاه خبری

خداکرمی: پایگاه خبری جایگاه ویژه‌ای در میان رسانه‌ها دارد / اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق از بروز شایعات جلوگیری می‌کند

بازدید سرپرست هواپیمایی از پایگاه خبری سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری در بازدید از تحریریه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ گفت: جلب اعتماد و احترام به مخاطب را بسیار مهم و پایگاه خبری در این زمینه موفق بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ محمد خداکرمی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۹ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید به عمل آورد.

سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری در جریان این بازدید، ضمن آشنایی با عملکرد و فعالیت‌های این پایگاه در مدت آغاز به کار رسمی آن با خبرنگاران به گفتگو نشست که مشروح این گفتگو در روزهای آینده منتشر می‌شود.

وی در جریان این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار٬ گفت: فارغ از هرگونه شعاری باید اذعان کرد با وجود اینکه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عمر زیادی ندارد ولی جای خود را در میان رسانه‌ها به خوبی باز کرده است و جایگاه ویژه‌ و تأثیرگذاری در حوزه راه و شهرسازی دارد.

خداکرمی جلب اعتماد و احترام به مخاطب را بسیار مهم دانست و با اشاره به نکته که پایگاه خبری در این زمینه موفق بوده است، افزود: چنانچه نقصان و ضعفی در سیستم وجود دارد این مسئله باید بیان شود چراکه مخاطبان ایرانی ضمن اطلاع از موضوع٬ بعضا همدردی و کمک هم می‌کنند.

سرپرست سازمان هواپيمايی كشوری با بیان اینکه خلأ خبری موجب اضافه شدن مشکلات می‌شود٬ ادامه داد: اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق از بروز شایعات جلوگیری و به حل مشکل کمک می‌کند.

نظر شما