شناسهٔ خبر: 104728 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مشارکت گسترده بسیج شرکت فرودگاه‌ها در رزمایش توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک مومنانه

مشارکت مومنانه فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها گفت: رزمایش توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت میلاد محمدباقر(ع) همزمان با دهه فجر به توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمدرضا درویش فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه مبارک فجر،‌ موعد به ثمر رسیدن و تجلی شکوهمند حماسه و مجاهدت‌های مردان و زنان آزاده‌ای است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

وی با اعلام حضور شرکت فرودگاه‌ها در رزمایش مومنانه توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی گفت: در این راستا بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان حوزه شرکت فرودگاه‌ها و خیرین تهیه و در بین افراد نیازمند در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع خواهد شد.

به گزارش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ فرمانده حوزه بسیج شرکت، ضمن قدردانی از  مساعدت‌های مدیرعامل  و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها، همکاران و بسیجیان شاغل در شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: رزمایش مومنانه در واقع هدیه‌ای برای خانواده‌های محروم و نیازمند است تا قدم کوچکی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته و لبخند را به لب نیازمندان بنشانیم.