شناسهٔ خبر: 104798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه : 

خط کشی ۱۷۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه 

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ارومیه از خط کشی ۱۷۵ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان ارومیه از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، ارسطو شکوهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: در راستای ایمنی ترددهای جاده ای امسال خط کشی به طول ۱۷۵ کیلومتر و نصب ۱۸۴ عدد گاردریل در محورهای شهرستان ارومیه اجرا شد.

وی افزود: ترانشه برداری به طول ۴۷ کیلومتر ، تسطیح و رگلاژ و ترمیم جاده ها به طول ۳۴ کیلومتر ، پاکسازی و تسطیح حریم به طول ۴۷ کیلومتر و نصب ۱۴۷ عدد تابلو و علائم در محورهای ارتباطی شهرستان ارومیه از دیگر اقدامات شاخص راهداری توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

شکوهی ادامه داد: در این مدت ۱۸۹ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی در جاده های شهرستان ارومیه نصب و ۲۱ مورد دسترسی های غیر مجاز در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان مسدود گشته شد، همچنین ۷۹ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه صادر و ۱۹ مورد نیز اجرای احکام قضایی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راهها اجرا شده است.

انتهای پیام/