شناسهٔ خبر: 104802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار فارس؛

ورزشگاه شهید محمدی زاده از سری پروژه های بازآفرینی شهری در مرودشت افتتاح شد

افتتاح سالن ورزشی-مرودشت-فجر1400 با حضور استاندار فارس ورزشگاه شهید محمدی زاده شهرستان مرودشت در استان فارس از مجموعه پروژه های بازآفرینی شهری همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در مراسم افتتاح پروژه شهید محمدی زاده شهرستان مرودشت به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید گفت: شرکت بازافرینی شهری از سالهای گذشته این روند را آغاز و بحث بازآفرینی در محلات هدف را آغاز کرده و افزود یکی از این پروژه های اثرگذار در محله سهل آباد مرودشت را به بهره برداری می رسانیم و تقدیم مردم این محله و این شهر می کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم شرکت بازآفرینی شهری این جنس پروژه ها را تداوم ببخشد و بعضی شهرها و سکونت گاههای پیرامون شهرهای شکل گرفته فاقد خدمات لازم می باشند و نیاز به توجه و عنایت ویژه دولت و شهرداریها دارند.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز در این مراسم افزود: همزمان ۱۰پروژه دیگر از سری پروژه های بازآفرینی شهری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در شهرستان مرودشت در دست انجام است.

وی از تشکیل قرارگاه جهادی نهضت ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی نهضت ملی مسکن جهت رسیدن به برنامه مورد هدف نهضت ملی مسکن در استان فارس تشکیل شده است.