شناسهٔ خبر: 104803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

بالغ بر ١٢ پروژه عمرانی در بخش مسکن و خدمات روبنایی در استان در حال انجام است/پیشرفت ٨٠ درصدی در آماده‌سازی سایت ٢٢ هکتاری مهرگان در طرح نهضت ملی مسکن

مهرگان.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بالغ بر ١٢ طرح و پروژه اجرایی و مطالعاتی در حوزه مسکن و خدمات روبنایی در استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، فرجی پور معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت پروژه های روبنایی در مهرگان گفت: بهره برداری از ظرفیت های مهرگان و رفع هر چه بیشتر نیازهای آن موضوعی است که همواره در دستور کار بوده است.

 فرجی پور بیان داشت: طرح  آماده سازی سایت ۶۰ هکتاری مسکن الوند تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: آماده سازی سایت ۲۲ هکتاری که برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده با پیشرفت هشتاد درصدی رو به اتمام است.

 فرجی پور با اشاره به اینکه سه طرح مطالعاتی برای آماده سازی مسکن شروع شده گفت: ۸/۵ هکتار در بیدستان، ۳۸/۵ هکتار در بویین زهرا و ۱۵۰ قطعه در آبیک مشخص شده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی افزود: دو طرح مطالعاتی  آماده سازی ۱۱۴ هکتاری اقبالیه و ۲۸۶ هکتاری مهرگان نیز به پایان رسیده و درحال شروع واگذاری و انعقاد قرارداد هستم.

فرجی پور گفت: بازارچه تجاری مهرگان و مسجد جواد الائمه در مهرگان که به پایان رسیده و  آماده بهره برداری است از دیگر پروژه های روبنایی این ناحیه است.

وی افزود: ساختمان کلانتری در مهرگان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال اتمام است.

این مقام مسئول درباره طرح مطالعاتی سه بازارچه و مجتمع تجاری ۳۳ واحدی و ۱۴ واحدی  در مهرگان گفت: هفتاد درصد مطالعات آن به پایان رسیده است.

 فرجی پور درباره مجتمع رفاهی مهرگان نیز گفت: صد در صد مطالعاتش به پایان رسیده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.