شناسهٔ خبر: 104804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:‌

تصویب ۲۸ طرح در کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی شهرهای چهارمحال و بختیاری

کمیسون 1.jpg معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تصویب ۲۸ طرح در جلسه کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی شهرهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، صغری محمدعلیزاده، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه مواردی از شهرهای گهرو، آلونی، کیان، شهرکرد، مال خلیفه، سامان، فرخشهر و هفشجان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی طرح تفکیک سایت نهضت ملی مسکن شهر سامان، اصلاح ضوابط احداث بنا در طرح های نهضت ملی مسکن، نحوه محاسبه اعمال فضای باز، تعدادی موارد تغییر کاربری و تغییر عرض معبر را از مهمترین موارد مورد بررسی در این جلسه دانست.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین با توضیح روند تصویب طرح ها در این کمیسیون، افزود: طرح های مختلف پس از طی مراحل استعلام در جلسات کمیته کاری با حضور کارشناسان دستگاه های عضو کمیسیون مطرح و پس از بحث و بررسی بر روی کلیه موارد موجود در طرح، برای تصویب نهایی در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست استاندار محترم یا معاون امور عمرانی مطرح می شود.