شناسهٔ خبر: 104823 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی :

صدور ۳۱۵ هزار برگ بارنامه جابجایی کالا در خراسان جنوبی از ابتدای سال۱۴۰۰

کنترل ناوگان - خراسان جنوبی-2.jpg رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۵ ممیز ۴۱۳ هزار تن کالا با صدور ۳۱۵ هزاربرگ بارنامه طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی در از خراسان جنوبی، حاجی رسول سالاری، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از۵ ممیز ۴۱۳ هزارتن کالا توسط ۷۱شرکت حمل و نقل کالا جابجا و ۳۱۵ هزار برگ نامه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شناسنامه هر کالا بارنامه صادر شده است، افزود: بر اساس آمار بیشترین کالا جابجا شده در شهرستان‌های بیرجند – طبس و قاینات است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی کالاهای سیمان و مواد معدنی را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و تصریح کرد: در حمل کالا مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان است.

وی از فعالیت ۷۱ شرکت حمل و نقل کالا با ۴۸۱۰ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و یادآورشد: ۹۵۳۶ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/