شناسهٔ خبر: 104855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

دهه فجر ايام مناسبي برای تجديد بيعت با آرمان هاي انقلاب اسلامي است

مازندران- بسیج فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، برنامه هاي اجرايي اين اداره كل را در گراميداشت چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کردو گفت: دهه فجر ايام مناسبي برای تجديد بيعت با آرمان هاي انقلاب اسلامي و خدمتگزاري به مردم ولايتمدار استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، محمد جواد رضایی عنوان کرد: مردمی که با بنا نهادن فرهنگ ایثار و اتحاد پا به پای همدیگر به هر شکلی موجب دلگرمی و پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی ادامه داد: مردمی که با بصیرت در پایبندی به عهد و پیمان ، سرآمد روزگار هستند،قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به نهضت صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی(عج) گره بخورد.

فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت: اين اداره كل به منظور ارج نهادن به این ایام برنامه هاي مختلفي را در سال جاري با حمايت هاي مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و همكاري تمامي بسیجیان اين اداره كل در دستور كار خود قرار داده است.

رضایی در ادامه تصريح نمود :  آذين بندي و فضا سازي تبليغي و هنري مناسب در محيط اداري _ ارسال پیام فرهنگی روزانه از طریق فضای مجازی با رویکرد مقاومت_ برگزاري مسابقه فرهنگی من انقلابی ام –مسابقه ورزشی دارت ویژه آقایان و بانوان همکار _طراحی و نصب بنر بر بیلبوردهای جاده ای با مضامین  انقلابی از برنامه های اجرایی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گرامیداشت این دهه بوده است.