شناسهٔ خبر: 104880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های گناباد و بجستان خبر داد:

رفع تصرف از اراضی دولتی شهرستان بجستان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های گناباد و بجستان از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی شهرستان بجستان به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه  و شهرسازي (خراسان رضوی)، حامد گوهری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های گناباد و بجستان گفت: این اراضی که در شهرستان بجستان به مساحت  ۴۰۰ مترمربع و ارزش تقريبي ۴۰۰ میلیون ريال بوده است، با همکاری نیروی انتظامی شهرستان خلع ید و کاملا آزادسازی و به بیت المال برگردانده شد.

گوهری گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت ملي زمين و مسكن شهرستان بجستان مشاهده  شد که در اراضی دولتی واقع در شهر بجستان، حاشیه جاده کارخانه آسفالت شهرداری بجستان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع اقدام به خاکبرداری نموده، که ارزش ریالی هر مترمربع ۱۰ میلیون ریال برآورد شده و جمعاً به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.