شناسهٔ خبر: 104881 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد

وزیر امضاء وزیر راه و شهرسازی در حکمی محمود رضا طالبیان را به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمود رضا طالبیان به عنوان «مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس» منصوب شد. در متن این حکم آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس» منصوب می نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای اهداف عدالت محور دولت مردمی با رعایت قوانین و مقررات آئین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و بکارگیری صحیح و مطلوب منابع  و ظرفیت های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی با اولویت نهضت ملی مسکن، توسعه حوزه حمل و نقل و تامین زیر ساخت های مربوط  و باز آفرینی شهری، اقدام نمائید. همچنین ضرورت دارد در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار محترم  و ارتباط منظم با شهروندان اهتمام ویژه بعمل آورده و موجبات تحول اساسی درحوزه ماموریت را فراهم آورید. تاکید می نماید، مسئولیت هماهنگی تمام ادارات کل و واحدهای زیر مجموعه سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارتخانه در استان، برعهده جنابعالی می باشد.

توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به مردم شریف استان و تلاش در جهت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه متعال خواستارم.