شناسهٔ خبر: 104886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

پیگیری حقوق و تامین معیشت کارکنان در اولویت است

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پیگیری حقوق و تامین معیشت کارکنان را از اولویت دارترین امور جاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، ارسلان شکری گفت: رسیدگی به وضعیت معیشت همکاران باید در دستور کار باشد و خوشبختانه باید اذعان کنیم در شرایط اعتباری فعلی کلیه حقوق و مزایای نیروهای رسمی، پیمانی و جاری به روز و در پرداختی نیروهای تاسیساتی و خدماتی نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: حقوق نیروهای طرحی نیز بصورت بروز پرداخت شده و علی رغم چالشی که از ناحیه همین نیروها در پرداخت اضافه کار از محل اعتبارات استانی بوجود آمده بود، با رایزنی و پیگیری های انجام شده این مسئله نیز مرتفع و برای بروزرسانی حقوق نیروهای شرکتی نیز اقدامات لازم انجام و اعتبار مورد نیاز تامین شد.

شکری با اشاره به تحقق مصوبه شورای اقتصاد در حوزه حمل و نقل و تشکر از کلیه دست اندرکاران اجرای این قانون در استان آذربایجان غربی که بدون مشکل نسبت به نهادینه کردن آن اقدام شد، گفت: باید به سیستم خود بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه های خدمات رسان که در نهایت پاکی و صداقت ردای خدمت به تن دارند، افتخار کنیم.

مدیرکل محترم با تاکید بر عمل و اقدام معاونان در جایگاه خود بعنوان یک جریان ساز خدمت در راستای ارتقای کیفیت و افزایش اعتماد عمومی به مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، یادآور شد: نباید از خدمات راهداران در امر برفروبی جاده ها و جلوگیری از انسداد محورهای اصلی چشم پوشی کرد بطوریکه در پاره ای از مقاطع ارتفاع بارش برف به بیش از یک متر رسید اما امورات برفروبی بی وقفه انجام و خللی در ترددهای جاده ای و محورهای اصلی ایجاد نشد.