شناسهٔ خبر: 10491 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

دکتر معیدفر در گفتگو با پایگاه خبری خبر داد:

برگزاری اردوی ملی دانش‌آموزی با هدف فرهنگ‌سازی ایمنی رانندگی/ دعوت فانی از آخوندی برای حضور در اردو

سعید معیدفر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی از برگزاری اردوی دانش آموزی با هدف فرهنگسازی ایمنی رانندگی خبر داد و گفت: در همین زمینه وزیر آموزش و پرورش از وزیر راه و شهرسازی دعوت کرد تا در این اردوی ملی دانش‌آموزی حضور یابد و نکاتی را در حوزه ایمنی رانندگی به دانش‌آموزان بیان کند.

دکتر سعید معیدفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای آموزش و فرهنگسازی ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده‌ای با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در همین زمینه یک اردوی ملی دانش آموزی در چهار اردوگاه بزرگ از جمله ارودگاه شهید باهنر تهران برگزار میشود.

وی ادامه داد: این اردوها هر ساله برگزار می شود اما در سال جاری به دلیل اینکه یک همکاری بیشتری بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش در بخش ایمنی سفر ایجاد شد همکاری‌های مشترکی بین دو وزارتخانه در حوزه ایمنی سفرها و فرهنگسازی از دوران مدرسه وجود دارد.

وی برگزاری مسابقات در حوزه ایمنی سفر و طرح پرسش مهر رئیس جمهور درباره ايمني بچه‌ها در رانندگي را از جمله اقدامات مشترک دو وزارتخانه اعلام کرد و گفت: در همین زمینه وزیر آموزش و پرورش از وزیر راه و شهرسازی دعوت کرد تا در این اردوی ملی دانش‌آموزی حضور یابد و در حوزه ایمنی رانندگی نکاتی را به دانش‌آموزان یادآور شود.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر همکاری بیش از پیش دو وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش با رویکرد ارتقای سطح ایمنی رانندگی با فرهنگسازی از مدارس گفت: امیدواریم نتایج این اقدامات برای نسل‌های آینده مفید واقع شود.

معید فر گفت: این اردوهای ملی در اواخر مرداد و اوایل شهریور برگزار می‌شود که حدود ۴ هزار دانش ‌آموز در آن شرکت خواهند کرد./

نظر شما