شناسهٔ خبر: 104913 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید؛

عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی شهر جدید سهند آغاز شد

علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، همزمان با دهه مبارک فجر به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه عمرانی در شهر جدید سهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه امروز ۱۹ بهمن‌ماه ضمن حضور در شهر جدید سهند و ادای احترام به شهدای گمنام در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی این شهر جدید به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر حضور یافتند.

در این مراسم ۵ پروژه اعم از سالن ورزشی سرپوشیده و کتابخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رمپ ورودی فاز ۴ این شهر جدید، مسیر دوچرخه – پارکینگ هشت بهشت و باغ فردوس افتتاح و عملیات اجرایی ۵ پروژه مدرسه کودکان استثنایی، تعداد ۷ هزار و ۲۷۶ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پروژه‌های آماده‌سازی محله ۶ فاز ۴، مجتمع خدماتی و رفاهی هشت بهشت و پروژه یادمان شهدای غواص با حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد.

جعفری در این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر اهمیت توسعه همزمان زیرساخت های فرهنگی، آموزشی، درمانی و … با تولید مسکن در شهرهای جدید گفت: امید داریم با تلاش و همت همکاران من در شرکت عمران شهر جدید سهند در سال آینده شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بیشتری در این منطقه باشیم.

وی در ادامه طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار دولت سیزدهم دانست و افزود: امید داریم با توجه به ظرفیت‌های بالای شهر جدید سهند در قدرت جذب جمعیت و گردش پذیری، طرح‌های کلنگ‌زنی شده امروز براساس برنامه زمانبندی شده و تلاش پیمانکاران شایسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل داده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ما باید با پیشبرد مناسب طرح نهضت ملی به تحقق وعده دولت در ساخت ۴ میلیون مسکن در تمامی کشور کمک کرده و در این راه به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز داریم تا در کنار تولید مسکن شرایط رفاه و آسایش شهروندان را نیز فراهم کنیم.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید جعفری در پایان با تأکید بر ضرورت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در شهرهای جدید بیان کرد: در این راه به فضل الهی، همت همکاران و روحیه انقلابی و جهادی ضمن بهره‌مندی از مدیریت منابع و نگاه اقتصاد محور کمبودها را رفع و جبران خواهیم کرد.