شناسهٔ خبر: 104932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر هسته گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرد:

کرامت انسانی مهم ترین رکن موفقیت یک سازمان

خبر هرمزگان در گزینش متقاضیان استخدام باید به کرامت انسانی توجه ویژه شود چرا که حفظ و ارتقاء سلامت سازمانی مهمترین رکن موفقیت سازمان محسوب می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان , ایرج بیگدلی مدیرکل دفتر هسته گزینش سازمان در سفر به استان هرمزگان با حضور در نشست شورای فرهنگی و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اهمیت و نقش گزینش در موفقیت سازمان گفت: احراز شرایط عمومی و مصادیق آن تاثیر بسزایی در انتخاب اصلح دارد و یکی از وظایف عمده هسته های گزینش، بررسی صلاحیت متقاضیان استخدام است.

ایرج بیگدلی افزود: نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه در حوزه منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و متدین می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم به کارگیری راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از انحراف سرمایه‌های انسانی و شناسایی آسیب‌های احتمالی یادآور شد: آشنایی کارکنان با قوانین و دستورالعمل های گزینشی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تخلفات اداری باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بیگدلی خاطرنشان کرد: سلامت اداری و مقابله با فساد موجب اثربخشی کارکردهای سازمان پویایی و بهسازی آن و نهایتاً جلب اعتماد مردمی و حمایت های عمومی می شود.

وی رفتار و پوشش متعارف کارکنان در کلیه واحدهای اداری را لازمه کار در دستگاه های اجرایی خواند و ابراز داشت: در گزینش باید به کرامت انسانی توجه ویژه شود چرا که حفظ و ارتقاء سلامت سازمانی مهمترین رکن موفقیت سازمان است. گفتنی است در این نشست که با حضور یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد، در خصوص حفظ اصول، افزایش کارایی، ارتقاء سطح بهره وری، تلاش هرچه بیشتر برای نگهداشت و صیانت کارکنان و همچنین برنامه ریزی جهت بهره گیری از سازکار های پیشگیرانه و مناسب در حوزه گزینش بحث و تبادل نظر شد.