شناسهٔ خبر: 104938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد:

برقراری بیش از ۹۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان

سامانه 141 ۹۲ هزار و ۳۶۷ تماس مردمی در ۱۰ ماه امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان شمالی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۵۶۳ نفر تمایل داشتند به طور مستقیم با کارشناسان این مرکز صحبت کنند.

وی افزود: استعلام وضعیت راه ها و شرایط جوی، گزارش مشکلات راه ها و شکایت های حمل و نقل بیشترین موضوع تماس های مردم با سامانه ۱۴۱ در این مدت بوده است.

وی اظهارکرد: دریافت اطلاعات در مورد آخرین وضعیت راه ها، محورهای دارای انسداد و محدودیت های تردد وسایل نقلیه و مسیر و مسافت بین شهرها از جمله مواردی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن ها دسترسی داشته باشند.

وی افزود: همچنین شکایات رانندگان حمل و نقل عمومی و مشکلات راه ها  از جمله موضوعاتی است که می توان آن ها را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مطرح کرد. 

شهامت گفت: کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری هستند.

انتهای پیام/