شناسهٔ خبر: 104939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اعلام کرد:

هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در کردستان افتتاح می شود

محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کردستان محمد راشد مدرس گرجی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده به مناسبت دهه مبارک فجر ، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان ، بهره برداری از ۷۵ کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی و ساخت ۵۰ کیلومتر راه روستایی را از جمله این پروژه ها عنوان کرد.

مدرس گرجی افزود: اصلاح هشت نقطه پرتصادف، ایجاد چهار و نیم کیلومتر روشنایی طولی و احداث ۲ باب آشیانه ماشین آلات از دیگر پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

استان کردستان حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن راه روستایی و حدود یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن هم راه بین‌شهری شامل ۳۲۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۸۸ کیلومتر اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز فرعی و عریض است.

انتهای پیام/