شناسهٔ خبر: 104963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی:

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد

IMG_2139.JPG مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، با حضور ایمان اسلامیان، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ، محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر ، اعضا شورای هماهنگی راه و شهرسازی بوشهر، معاونین اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر و برخی از همکاران اداره کل مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جدید استان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت، ایمان اسلامیان با اهدا لوح از زحمات فرزاد رستمی که 7 سال به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر مشغول به خدمت بود، تقدیر و و حکم سید محمود دستغیبی به عنوان مدیرکل جدید استان را به وی ابلاغ کرد.

ایمان اسلامیان، معاون توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی از زمان حضور مهندس قاسمی و با توجه به سیاست‌های تبیین شده در این وزارتخانه،  تلاش حداکثری و مدیریت اثربخش را  لازمه  جبران کمبود اعتبارات  در  شرایط  فعلی حاکم بر کشور دانسته و رفتار وزیر محترم و معاونین ایشان در خصوص سرکشی و نظارت مستمر بر روند پیشرفت پروژه ها بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: کما اینکه به ثمر رسیدن طرح‌های ملی و استانی که در سال‌های متمادی مورد مطالبه مردم این مرز و بوم ، از نتایج این تلاش‌ها  به شمار می‌آید.

اسلامیان در ادامه و در معرفی مهندس دستغیبی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر، ایشان را فردی متخصص، جوان و آشنا با  معضلات و مشکلات استان برشمرد و اظهار کرد: امیدواریم ایشان با  ادامه روند سازنده قبل و با همکاری کارکنان تلاشگر آن اداره کل و در راستای اهداف و سیاست‌های وزارت متبوع گام‌های مؤثرتری در راستای پیشرفت و آبادانی این استان برداشته شود.

لازم به ذکر است سیدمحمود دستغیبی، مدیرکل راه و شهرسازی جدید استان بوشهر، معاونت بازآفرینی و شهرسازی این اداره کل و مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر را در کارنامه کاری خود دارد.