شناسهٔ خبر: 104979 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي استان :

تمام راه‌های شريانی استان اردبیل از ردیف ملی بودجه و ماده ۲۳ برخوردارند

محبوب حیدری - راه و شهرسازی اردبیل مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: تمام محورهاي مواصلاتی استان اردبیل از رديف ملی اعتبارات و ماده ۲۳ برخوردار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، محبوب حيدري مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل با اعلام این مطلب اظهار كرد: اكثر راه‌هاي شرياني استان اردبيل پيش از اين رديف ملي داشت اما براي ۲ محور مشكل ماده ۲۳ داشتيم كه با تلاش شبانه روزی و پيگيري‌هاي لازم اين امر تحقق یافت.

وي تصريح كرد: علي‌رغم اينكه محور سه راهي صحرا به رضي – گرمي – بيله‌سوار در مرحله اجرا بود و در پيوست بودجه عنوان شده بود اما ماده ۲۳ نداشت كه با پيگيري‌هاي انجام شده براي سال آينده ماده ۲۳ اين پروژه نيز دريافت شد.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: محور سربند به مشگين‌شهر نيز در پيوست بودجه ذكر شده بود اما ماده ۲۳ نداشت كه امسال با تكميل مطالعات امكان‌سنجي و به روزرساني مطالعات پدافند غيرعامل و زيست محيطي مقرر شد تا اين پروژه‌ها نيز از ماده‌ ۲۳ بهره‌مند شوند.

حيدري با قدرداني از تلاش مشترک استاندار اردبيل ، نمایندگان ، معاون امور عمراني استاندار ، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان و همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان در اخذ ماده ۲۳ براي اين ۲ محور مواصلاتي استان افزود: با احتساب دريافت مجوز ماده ۲۳ براي اين ۲ پروژه راهسازي، در حال حاضر تمامي محورهاي شرياني استان هم داراي پيوست و هم رديف ملي در تأمين اعتبارات و هم مجوز ماده ۲۳ را دارند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: پروژه‌هاي عمراني زماني مي‌توانند از رديف اعتباري ملي بهره‌مند شوند كه ماده ۲۳ داشته باشند تا سازمان برنامه و بودجه تأمين اعتبارات آنها را عهده‌دار شود و در كنار آن مجلس نيز در پيوست بودجه عناوين آنها را ذكر كرده و اعتبارات پروژه لحاظ شود.