شناسهٔ خبر: 104993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم کلنگ زنی ۳۲ پروژه و افتتاح ۱۳ پروژه راهداری؛

کلنگ ۳۲ پروژه راهداری در استان چهارمحال و بختیاری بر زمین زده شد

سرپرست اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت : به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۳۲ پروژه راهداری کلنگ زنی و تعداد ۱۳ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) سرپرست اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت : در دهه فجر انقلاب اسلامی و به برکت ۴۳ بهار انقلاب با حضور غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ۳۲ پروژه در حوزه ی راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح این استان کلنگ زنی و تعداد ۱۳ پروژه نیز در سطح استان به بهره برداری رسید.

حسین مالکی افزود: برای ۱۳ پروژه ای که در حوزه ی راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان به بهره برداری رسیده جمعاً مبلغ افزون بر ۳۳۲ ملیارد ریال هزینه شده که در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به  بهره برداری رسید.

مالکی در ادامه گفت : برای ۳۲ پروژه ای که در این استان کلنگ زنی شده نیز بیش از دوهزار میلیارد ریال اعتبار لازم است تا شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه ها در آینده ای نزدیک باشیم.

وی در پایان گفت:اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری با تمام توان و تجهیزات تلاش خود را در راستای ایمن سازی محورها جهت کاهش تلفات وتصادفات جاده ای انجام خواهد داد و پروژه های در دست اقدام خود را با سرعت و کیفیت هرچه بهتر به پیش خواهد برد.