شناسهٔ خبر: 105014 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور سرپرست شرکت مادرتخصصی عمران شهر‌های جدید انجام شد؛

بهره‌برداری از طرح آبرسانی اراضی غرب بهارستان

بهره برداری از طرح آبرسانی اراضی غرب بهارستان باحضور سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در هشتمین روز از دهه مبارک فجر طرح آبرسانی به اراضی غرب شهر جدید بهارستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران بهارستان، این شرکت برای اجرای این طرح شامل ۳۷۰۰ متر شبکه گذاری آب و ۵۷۰۰ متر شبکه فاضلاب حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

با افتتاح این طرح حدود ۳۰ هزار نفر از جمعیت این منطقه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

علیرضا جعفری همراه با هیئتی همچنین در این سفر از شهر جدید بهارستان و طرح‌های عمرانی این شهر از جمله مسکن مهر بازدید و با حضور در گلزار شهدای گمنام بهارستان با آرمان‌های شهدای عظیم‌الشان تجدید میثاق کردند.

وی سپس با حضور در دفتر امام جمعه بهارستان در دیدار با حضرت حجت الاسلام و المسلمین تاج زاد؛ امام جمعه این شهر به بررسی مسائل فرهنگی، اجتماهی و مذهبی شهر پرداختند.

جعفری و هیات همراه همچنین در این سفر در جریان روند پیشرفت اجرای طرح کلان مترو  و دیگر طرح‌های عمرانی بهارستان قرار گرفت.

بهارستان؛ اولین شهر جدید پس از انقلاب اسلامی است که در ۱۵ کیلومتری جنوب کلانشهر اصفهان واقع شده است و هم اکنون با جمعیتی بالغ بر یکصدهزار نفر، همچنان در مسیر توسعه در حر‌کت است.