شناسهٔ خبر: 10504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر:

راه‌های روستایی خوزستان به چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وصل می‌شود

حسين ميرشفيع معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور آسان سازی تردد عشایر، راه های روستایی خوزستان واقع در پاشنه زاگرس به استان های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد متصل می شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از ایرنا سید حسین میرشفیع روز سه شنبه از جاده های روستایی خسارت دیده ناشی از سیلاب اوایل امسال در خوزستان، جاده های روستایی موری، شیمبار، بازفت، چلو، کتک للر و امامزاده سادات بازدید کرد.

وی گفت : برقراری ارتباط راه های روستایی به این طریق است که از دزفول به اردل چهار محال و بختیاری، از سوسن ایذه خوزستان به بازفت و از صیدون باغملک به دیشموک کهگیلویه و بویراحمد وصل شود تا روستاهای پاشنه زاگرس( از سردشت دزفول تا ایذه و لالی و مسجد سلیمان) از محرومیت درآیند و ارتباط استانی از طریق راه های روستایی برقرار شود.

وی با اشاره به نقش راههای روستایی در ارتقای گردشگری افزود: مناطق روستایی که گردشگری هم هستند نقش بسزایی در اشتغال و توسعه کشاورزی و دامپروری استان دارند بنابراین در چارچوب این امر ارتباط بین استانی از طریق راه های روستایی به عنوان یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی کمک شایانی به این مساله خواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی همچنین گفت: اولویت وزارتخانه تکمیل پروژه های نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالاست و در کنار این مساله به بهسازی، نوسازی و ایمن سازی راه های روستایی به همراه روکش آسفالت این راه ها توجه خاصی خواهد شد و به تناسب اعتبارات تخصیصی پیش می رویم.

معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی از روز دوشنبه وارد خوزستان شده و از راههای روستایی مناطق مختلف این استان دیدن می کند. خوزستان افزون بر ۱۱هزار و ۵۰۰کیلومتر راه روستایی دارد.

نظر شما