شناسهٔ خبر: 105062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و در مصلی نماز جمعه؛

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حرم امام رضا‌(ع) برگزار شد

میزخدمت-22 بهمن مصلی حرم (2).jpeg همزمان با يوم اله ۲۲ بهمن برنامه ملاقات مردمي مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی (تحت عنوان میز خدمت) در حرم مطهر امام رضا‌(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوي)، همزمان با يوم اله ۲۲ بهمن برنامه ملاقات مردمي مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی (تحت عنوان میز خدمت) در حرم مطهر امام رضا‌(ع) برگزار شد. مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این برنامه گفت: اين برنامه با حضور مديركل و معاونین اين اداره در صحن جامع پيامبر اعظم (ص) غرفه جنب رواق امام خميني (ره) از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ و با هدف پاسخگویی مستقیم به شهروندان و خدمت گیرندگان این اداره کل به صورت رو در رو و بي واسطه برگزار شد.

وی گفت: انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا و فداكاري هاي مردم هميشه در صحنه به پيروزي رسيده و امروز وظيفه هر مسئولي در هر رده، پاسخگويي و تسريع در رسيدگي به مشكلات و خواسته هاي منطقي مردم و خدمات گيرندگان از سازمان ها است و به تجربه ديده ايم كه هر چه فاصله بين مسئولان و مردم كمتر شده، پشتيباني مردم از انقلاب اسلامي، ‌ برنامه هاي آن دستگاه و سایر خدمات دولت بیشتر شده است.