شناسهٔ خبر: 105075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد:

بازدید از اراضی پیشنهادی پروژه های جدید مشارکتی در تهرانسر/ بررسی میدانی قطعات تصرفی

22.jpg مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در راس هیاتی ازاراضی جدید پروژه های مشارکتی و قطعات حاکم شرع و تصرفی واقع در تهرانسر بازدید و بررسی راهکارهای اجرایی و تدوین دستورالعمل جهت حل مشکلات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در راس هیاتی ازاراضی جدید پروژه های مشارکتی و قطعات حاکم شرع و تصرفی واقع در تهرانسر بازدید و بررسی راهکارهای اجرایی و تدوین دستورالعمل جهت حل مشکلات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

مصطفی پرویزی مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت: در راستای بررسی راهکارهای اجرایی حل مشکلات قطعات حاکم شرع و تصرفی واقع در تهرانسر علیرضا فخاری مدیر عامل سازمان ملی زمین ومسکن در راس هیاتی از مجموعه تهرانسر بازدید کرد تا تدوین دستورالعمل اجرایی پس از بازدید میدانی محقق شود.

وی گفت: در راستای اجرای طرحهای متنوع در نهضت ملی مسکن و ظرفیت به کارگیری پروژه های مشارکتی بازدیدی نیز از اراضی تحت حاکمیت سازمان ملی با پیشنهاد اجرایی شدن پروژه های جدید بعمل آمد.

پرویزی مقدم در ادامه گفت: مهندس فخاری همچنین مذاکراتی با شهردار منطقه ۲۱ تهران با دو سر فصل صدور پروانه برای چهارپروژه مشارکتی در دست اجرای مسکن ملی تهرانسر و همچنین اتمام سیر فرآیند پایانکار پروژه ۲۲۹۰ واحدی مسکن ویژه تهرانسر داشتند که مقرر گردید اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیر سایر مراحل اداری باشد.