شناسهٔ خبر: 105102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان:

تردد در محورهای اصلی لرستان فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

تردد در راه های اصلی و شریانی لرستان برقرار است.jpg با توجه به بارش برف و لغزندگی محورها، تردد در محورهای استان لرستان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، عباس شرفی گفت: از شامگاه پنج شنبه ۲۱ بهمن شاهد ورود سامانه بارشی به استان بودیم که با وجود برف شدید در گردنه‌ها به ویژه گردنه گاماسیاب در محور نورآباد _نهاوند با حضور به موقع راهداران هیچ محور اصلی و شریانی بسته نشد و در حال حاضر  تردد در همه محورهای اصلی و شریانی برقرار است.

وی گفت: در حال حاضر همچنان شاهد بارش برف در اکثر گردنه‌های استان ازجمله: زاغه، رازان، سرنمک و ... هستیم که به علت لغزندگی محورها تردد فقط با زنجیرچرخ ممکن است و به مردم توصیه می‌شود حتما نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت حفظ تردد در راه‌های اصلی، هنوز آمار دقیقی از روستاهای مسدود در دست نیست براساس گزارش‌های همکاران تقریبا ۷۵۰ روستا در شهرستان‌های خرم‌آباد، دلفان، الشتر، الیگودرز، دورود و بروجرد مسدود است که برفروبی این محورها آغاز شده است.