شناسهٔ خبر: 105164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دو هزار مترمکعب بتن ریزی فونداسیون؛

بزرگترین عملیات بتن‌ریزی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان انجام گرفت

بتن ریزی سیرجان همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ماه بتن ریزی دوهزار متر مکعب فونداسیون پروژه نهضت ملی مسکن آغاز و به اتمام رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، بزرگترین عملیات بتن ریزی طرح نهضت ملی مسکن کشور در شهرستان سیرجان استان کرمان به میزان ۲ هزار متر معکب با حضور ریس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون مدیرکل و رییس  اداره راه و شهرسازی شهرستان فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ماه  آغاز و به اتمام رسید .

علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی کرمان در این باره اظهار داشت: هفت دستگاه بچینگ و هشت دستگاه پمپ بتن هوایی و ۳۵۰  ترددبتونیر در این عملیات ازساعت ۵ صبح الی ۱۹  درحال فعالیت بودند  .

وی ادامه داد: در این عملیات ۲۶۰ نفرنیروی انسانی مشارکت داشته تا هر چه سریعتر با تکمیل پروژه شاهد بهره برداری از واحدهای این طرح ملی در سیرجان باشیم.

مدیرکل  راه و شهرسازی استان  کرمان تصریح کرد: تمام تلاش این اداره  کل و معاونین،روئسای ادارات ،پیمانکاران و کارشناسان اجرای و نظارت هم سو با گام دوم انقلاب در این است که پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اقدام دولت به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن اجرایی نماید تا شاهد طعم شیرین خانه دار شدن ولینعمتانمان مردم همیشه در صحنه را باشیم.

در ادامه این موفقیت چشمگیر شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستانهای سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پشتکار مهندسان مجری و ناظر پروژه ۱۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر و خواستار تسریع در اتمام پروژه با بهترین کیفیت و کمیت شد. 

وی همچنین از شورای مسکن استان و استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی بابت اعتمادی که به‌ مدیران شرکت های تعاونی در واگذاری  پروژه۱۳۴۰ واحدی  به آنها تقدیر و تشکر کرد و خواستار تعیین تکلیف باقی‌مانده ثبت نام کنندگان در طرح جهش مسکن در استان و شهرستان سیرجان و بردسیر شد و گفت: کار امروز 10 درصد تقاضای شهرستان سیرجان است. لازم است برای ۳۰ هزارمتقاضی ثبت‌نام کرده تصمیم‌گیری و با استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در گام دوم انقلاب شاهد خانه دار شدن تمامی متقاضیان واجد الشرایط باشبم. 

وی در پایان گفت: در انتها از کلیه متولیان امر در راستای ثبت رکورداین حرکت بزرگ  ۲۰۰۰هزار مترمربع بتن ریزی تقدیر و تشکر می‌کنم و آن را نمونه بارز کار بزرگ توسط جوانان وامیدان رهبری و نظام مقدس اسلامی می‌دانم.