شناسهٔ خبر: 105170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:

لزوم اعتماد سازی دوباره شرکت‌های تعاونی مسکن در اجرای پروژه‌ها

زنجان بیات منش 2.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امیدواریم اجرای پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، نقطه عطف و شروعی باشد تا دوباره اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است، برگردد.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، مسعود بیات منش در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: نیروهای مسلح منت بزرگی بر امنیت، آزادی و استقلال کشورمان دارند.

وی با بیان اینکه امیر سردار سرتیپ واعظی و سردار صرفی افتخار بزرگی برای استان ما هستند، اظهار داشت: نیروهای مسلح در جهت دفاع از کشورمان نقش آفرینی خوبی داشتند و دوران انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده و کشور را به آزادی و شکوفایی رساندند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه نیروهای مسلح در راستای تولید مسکن و اهداف عالیه نظام، که مهمترین بحث تامین مسکن است قدم بر می‌دارند، گفت: نیروهای مسلح بار بزرگی را از دوش راه و شهرسازی بر می‌دارند و هر خدمتی که از دستمان بیاید برای ساخت این پروژه به کار خواهیم گرفت.

بیات منش، تعاونی‌های مسکن را بازوان اجرایی و تولید مسکن در استان و کشور اعلام کرد و افزود: به علت موارد و مشکلاتی در ساختار تعاونی‌ها و مباحث مدیریتی، پروژه‌هایی که تعاونی‌های مسکن در استان زنجان اجرا کردند نمره قابل قبولی در سرعت و زمان نتوانستند کسب کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم اجرای این پروژه نقطه عطف و شروعی باشد تا اعتماد لازم به تعاونی‌های مسکن و بخش تعاون، که بخش بزرگ اقتصادی جامعه است دوباره برگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این پروژه بزرگ بوده و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش اقتصادی و سرمایه گذاری در شهر زنجان اتفاق می‌افتد و با وفاق و همدلی، طی بازه زمانی ۱.۵ سال جشن بهره برداری این پروژه را خواهیم داشت.

بیات منش، به پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: ۱.۵ هکتار برای این ساخت واحدهای مسکونی نیروهای مسلح پیش بینی شده که ۳۰ درصد سطح اشغال دارد.

در ادامه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی طلوع امید زنگان، به جزئیات پروژه ۳۲۰ واحدی بازنشستگان نیروهای مسلح در استان اشاره کرد و گفت: این پروژه برای مسکن دار شدن بازنشستگان ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع امروز کلنگ زنی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه زمین ۱.۵ هکتاری برای ساخت مسکن نیروهای مسلح پیش بینی شده است، گفت: پروسه اخذ مجوز ماده کمیسیون ماده ۵، بحث جانمایی طبقات با کمک اعضای کمیسیون ماده، راه و شهرسازی و شهرداری اخیراً به اتمام رسید.

وی ابراز داشت: دولت سیزدهم عزم جدی به خانه دار شدن تمام اقشار مختلف و نیروهای مسلح دارد و ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در استان با جدیت دنبال می‌شود.