شناسهٔ خبر: 105172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی خبر داد: 

۲۲۰ کیلومتر عملیات تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه جاده ها در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی 

رگلاژ خوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از بالغ بر ۲۲۰ کیلومتر عملیات تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه ها در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی گفت: برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدامات و پروژه های راهداری مختلفی از ابتدای سال تاکنون بصورت امانی و پیمانی انجام گرفته است.

وی گفت : نصب ۲۷۱ عدد گاردریل و جمع آوری یا تعمیر ۱۰۴ گاردریل دیگر، تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه ها به طول ۲۲۲ کیلومتر و پاکسازی و تسطیح حریم به طول ۸۱ کیلومتر همچنین خط کشی جاده های ارتباطی شهرستان خوی به طول ۲۳۷ کیلومتر از مهم‌ترین اقدامات راهداری از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

کاظمی افزود : یکی از مهم‌ترین معیارهای ایمن سازی محورهای مواصلاتی نصب تابلو و علائم ایمنی است که بر این اساس از امسال تاکنون ۱۹۸۰ تابلو و علائم ایمنی در جاده های این شهرستان نصب ث و ۷۵۰ تابلو و علائم ایمنی نیز جمع آوری، بازسازی و تعمیر شد.

وی همچنین از نصب ۱۴۷ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی، صدور ۴۱ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه، تعمیر ۷ چراغ روشنایی یا تابلو های برق، ۷۷ مورد تنقیه پل ها و ۳۶ مورد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن به عنوان سایر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در طول سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان یاد کرد.