شناسهٔ خبر: 105175 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو:

بهره برداری از سه پروژه آسفالت محورهای روستایی در شهرستان ماکو

محورهای روستایی در شهرستان ماکو  در ایام الله دهه مبارک فجر سه پروژه آسفالت راههای روستایی در شهرستان ماکو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای جهاد آسفالت راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار برای محرومیت زدایی و ایمن سازی تردد، سه پروژه آسفالت راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار در شهرستان ماکو با حضور مسئولین محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.

محمد امین شاطویی در خصوص پروژهای افتتاحی اظهار داشت: این پروژه‌ها مجموعا به طول ۴.۳۴۰ کیلومتر شامل بهسازی و آسفالت محور روستایی ترکمه به طول ۳.۶۵ کیلومتر ، بهسازی و آسفالت محور روستایی روستای رند ۰،۵۴ کیلومتر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد : با پایان فصل سرما و شروع فصل کار و با توجه به تامین و تخصیص اعتبارات و قیر مورد نیاز نسبت به زیر سازی و آسفالت ادامه راههای روستایی بالای ۲۰ خانوار شهرستان ماکو در جهت ارتقای بهره مندی خانوار های روستایی این شهرستان از راه مناسب آسفالته عملیاتی خواهد شد.

/انتهای پیام