شناسهٔ خبر: 10519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کاهش تلفات رانندگی در جاده‌های استان کردستان

تصادف کامیون مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از کاهش تلفات انسانی ناشی از حوادث رانندگی در سه ماهه اول سال در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمد راشد مدرس گرجی در نشستی با خبرنگاران استانی ،ضمن تبریک روزخبرنگار به موضوع اقدامات ایمن سازی در محورهای کردستان پرداخت و گفت: در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کاهش 17/8 درصدی در تلفات رانندگی را در سطح جاده های استان شاهد بوده ایم .

مدیر راهداری کردستان از جمله دلایل این اتفاق را بهسازی وضعیت رویه راه ها با انجام روکش ، خط کشی های مستمر، نصب و بازسازی تابلو و علایم ایمنی، شناسایی و حذف نقاط پر حادثه ،ایجاد باندهای کندرو و ...دانست و افزود :در این مدت تلفات رانندگی در جاده های استان 90 تفر بود که این تعداد امسال به 74 نفر کاهش یافت که در نتیجه  16 نفر کاهش تلفات داشته ایم .

مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان ضمن اعلام کسب رتبه پنجم در کاهش تلفات رانندگی در سطح کشور این سهم را مرهون تلاش های عوامل راهداری و هماهنگی دیگر ارگانهای مرتبط از جمله پلیس راه دانسته و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با ادامه این تعاملات، شاهد کاهش بیش ازپیش آمار کشته ناشی از حوادث رانندگی در سطح راه های استان باشیم ./

نظر شما