شناسهٔ خبر: 105202 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی سال ۱۴۰۱

جلسه طرح نوروزی.jpeg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در جلسه هماهنگی طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ از آمادگی کامل این اداره کل برای استقبال از نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان منصور کیایی در جلسه هماهنگی طرح ستاد نوروزی سال ۱۴۰۱ از برنامه ریزی، آمادگی و استقرار کامل اکیپ های نوروزی در راهدارخانه ها و محور ها خبر داد و عنوان کرد: همه واحدهاي مرتبط با این اداره کل با بهره گيري از همه توان و ظرفيت آماده خدمت رساني و نظارت بر ايمني عبور و مرور مسافرين نوروزي، در ایام طرح نوروزی می باشند.

وی ادامه داد :  تمامی تمهیدات برای رفع نواقص و کاستی های موجود در محورهای مواصلاتی  شامل لکه گیری محورهای ارتباطی، آشکار سازی نقاط پر تصادف با نصب علایم و بنر، خط کشی محور‌های شریانی، اصلی، ورودی شهرها و جاده های گردشگری، پاکسازی، تسطیح و رگلاژ حریم و شانه راه ها و ساماندهی ورودی شهرها از مهمترین فعالیت هایی است که باید در این یک ماه باقیمانده تا نوروز ۱۴۰۱ به بهترین نحو ممکن صورت میگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان تاکید کرد:  برنامه‌ریزی برای  استقرار اکیپ ویژه نوروزی جهت بازرسی و بازدید از محورها و مجتمع‌های خدماتی و راهدارخانه ها، برنامه ریزی گشت مشترک نوروزی در تمام استان و ادارات تابعه، کشیک نوروزی ۲۴ ساعته مرکز مدیریت راهها و هماهنگی با اعضای ستاد نوروزی از مهمترین فعالیتها در این ایام خواهد بود .

منصورکیایی افزود: در ایام نوروز با پیمانکاران بخش خصوصی جهت تعطیلی کارگاه و داشتن آمادگی لازم جهت بهره برداری از امکانات مربوطه هماهنگی های لازم انجام خواهد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: نظارت بر کیفیت و کنترل فروش بلیط ناوگان مسافربری عمومی و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در این ناوگان از دیگر دغدغه هایی است که نظارت بر این امر انجام می گیرد.

منصور کیایی در پایان گفت :: امید است با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزایش ایمنی و آرامش برای تمامی کاربران جاده‌ای و سهولت تردد و روانی ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان باشیم.