شناسهٔ خبر: 105207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد:

آماده باش ۳۰ نفر راهدار در قالب ۳ اکیپ راهداری در گردنه های برفگیر جنوب کرمان

برف جنوب کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت :با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در حوزه جنوب کرمان در حال حاضر ۳۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ماشین آلات راهداری و درقالب ۳ اکیپ راهداری در گردنه های سربیژن و امیر المومنین در حال عملیات راهداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از راهداری جنوب کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در حوزه جنوب کرمان در حال حاضر ۳۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ماشین آلات راهداری و درقالب ۳ اکیپ راهداری در گردنه های سربیژن و امیر المومنین در حالدعملیات راهداری هستند.

مجتبی رئیسی با بیان اینکه از صبح امروز شاهد بارش باران در محورهای ارتباطی جنوب استان هستیم افزود:با توجه به شرایط جوی اعلام شده شاهد بارش برف هم در گردنه های مناطق سردسیر جیرفت خواهیم بود لذا رانندگان در چنین شرایطی جوانب احتیاط را رعایت و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

رئیسی از دپوی کامل شن و نمک در سوله های راهدارخانه سربیژن خبر داد و گفت : رانندگان قبل از تردد در جاده ها وضعیت جوی راهها را از مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل با شناره تماس ۱۴۱جویا شوند و سپس اقدام به تردد با آمادگی کامل و تجهیزات زمستانی نمایند .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان از باز بودن کلیه محورهای ارتباطی جنوب استان خبر داد و گفت: به واسطه بارش باران در مناطق دشت و پائین دست احتمال جاری شدن سیلاب در بستر آبنماها در جاده ها هم وجود دارد لذا رانندگان در هنگام ورود به این محل ها هم با رعایت جوانب احتیاط تردد نمایند.

انتهای پیام/