شناسهٔ خبر: 105233 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان خبر داد:

برقراری پرواز اهواز- نجف و اهواز دبی در فرودگاه اهواز

فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از برقراری مجدد پروازهای خارجی فرودگاه اهواز به مقاصد نجف و دبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: به منظور رفاه حال همشهریان و مسافران گرامی پروازهای خارجی این فرودگاه به مقاصد نجف اشرف و دبی از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: نخستین پرواز نجف از تاریخ ۲۹ بهمن ماه جاری در ساعت ۷ صبح از اهواز به مقصد نجف اشرف و نیز در ساعت ۱۱ صبح همان روز از مبداء نجف به مقصد اهواز و توسط هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی کارون، اقدام به جابجایی مسافر در این مسیر خواهد کرد.

رزاز به برقراری پرواز اهواز - دبی نیز اشاره کرد و گفت: این پرواز با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۹ اسفند ماه سال جاری توسط هواپیمای ایرباس ۳۲۰ در ساعت ۱۸:۳۰ از مبداء دبی به مقصد اهواز و در ساعت ۱۹:۴۰ از فرودگاه اهواز به مقصد دبی انجام می شود.

وی ادامه داد: ارائه گواهی دریافت حداقل ۲ دُز واکسن کرونا به همرا QR کد، ارائه نتیجه منفی آزمایش پی سی آر از مراکز معتبر اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تا زمان ورود مندرج در بلیط (که نباید بیش از ۷۲ ساعت از تاریخ آن گذشته باشد) از مواردی که مسافران ورودی به عراق و دبی ملزم به رعایت آن‌ها هستند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاههای خوزستان، رزاز به موارد خاص نیز اشاره کرد و افزود: مسافرانی که کمتر از ۱۲ سال سن دارند و مسافرانی که به دلایل پزشکی از دریافت واکسن کرونا معاف هستند، مشروط به اینکه مدارک پزشکی معتبر ارائه نمایند از موارد بالا معاف هستند.